پیمانکار شما یک فایل XER با فرمت آخرین نسخه برای شما ارسال می کند. با این حال، شما یک نسخه قدیمی از پریماورا دارید که سازگار نیست. اگر این وضعیت شما است، ما یک نکته ساده برای حل این مشکل تغییر شماره نسخه یا ورژن یک فایل Primavera P6 Xer داریم.

اغلب شما یک فایل Primavera P6 XER را در قالبی دریافت می کنید که نسخه خاص Primavera P6 شما نمی خواند. می توانید از پیمانکار خود بخواهید که فایل را دوباره با استفاده از نسخه Primavera P6 صادر کند. با این حال، راه سریع تری برای حل این مشکل وجود دارد. شما یک فایل Primavera P6 XER دریافت کرده اید که در ورژن ۱۹٫۱۲ ایجاد شده است و ورژن شما ۶٫۰ است. نسخه قدیمی‌تر پریماورا این فایل جدیدتر P6 را وارد نمی‌کند.

با فرض اینکه سیستم عامل شما مایکروسافت ویندوز ۱۰ است و فایل مورد نظر در دسکتاپ شما ذخیره شده است، روی فایل پریماورا کلیک راست کرده و  از منوی Open With قسمت More apps گزینه Notepad را مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

 

 

فایل XER را با استفاده از ویرایشگر Notepad مطابق شکل زیر باز کنید.

به اولین عدد نمایش داده شده در ردیف اول فایل توجه کنید. این شماره ورژن است که مطابق شکل بالا ۱۹٫۱۲ است. به سادگی این شماره نسخه را به نسخه انتخابی سازگار خود تغییر دهید (ورژن ۶٫۰) و فایل را ذخیره کنید.

 

 

تمام شد! فایل شما اکنون آماده وارد کردن به پریماورانسخه ۶٫۰ است.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *